Γίνε μέλος, μάζεψε πόντους, και ταξίδεψε δωρεάν μαζί μας!

Το TRITON MILES CLUB είναι ένα πρόγραμμα πιστότητας (loyalty) που δημιουργήθηκε για να επιβραβεύει τους επιβάτες που επιλέγουν να ταξιδεύουν μαζί μας. Απευθύνεται σε ενήλικες και παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη να συγκεντρώνουν πόντους από τα ταξίδια τους και να τους εξαργυρώνουν με δωρεάν εισιτήρια.

1.  ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ TRITON MILES CLUB

    • Το Πρόγραμμα TRITON MILES CLUB (“Πρόγραμμα” ή “MILES CLUB”) των εταιρειών ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ με έδρα Αθηνών 15, ΤΚ 30300, στη Ναύπακτο, και ΑΒΛΕΜΟΝ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ με έδρα Μπούσγου 1, ΤΚ 30300, στη Ναύπακτο, που δραστηριοποιούνται με το εμπορικό σήμα “TRITON FERRIES”, είναι πρόγραμμα παροχών, προσφορών, προνομίων & υπηρεσιών προς τους συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα (“Μέλη”), μέσω της συλλογής και εξαργύρωσης πόντων (“Πόντοι”).
    • Οι όροι και οι προϋποθέσεις του Προγράμματος (“Όροι”) ρυθμίζουν την έννομη σχέση μεταξύ της TRITON FERRIES και των Μελών, τον τρόπο συμμετοχής στο Πρόγραμμα, ως και τον τρόπο συγκέντρωσης πόντων και εξαργύρωσης αυτών. Οι εν λόγω Όροι δύνανται να τροποποιηθούν οποτεδήποτε μονομερώς από την TRITON FERRIES κατά τη διακριτική της ευχέρεια χωρίς προειδοποίηση. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε κάθε φορά που αναζητάτε πληροφορίες για τις λειτουργίες του προγράμματος, ότι αναφέρεστε στους ισχύοντες όρους και κανονισμούς που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας www.tritonferries.gr.
    • Στα πλαίσια του Προγράμματος, η TRITON FERRIES γνωστοποιεί στους επιβάτες τους κανόνες, τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη συλλογή πόντων και την εξαργύρωση αυτών.
  • Διευκρινίζεται ότι ο πόντος είναι μονάδα υπολογισμού του Προγράμματος.
  • Το Πρόγραμμα δεν ισχύει σε περίπτωση απαγόρευσης ή περιορισμού από το νόμο.
  • Η παράβαση των Όρων από τα Mέλη ενδέχεται να οδηγήσει σε ακύρωση όλων των πόντων του Μέλους, ως και της ιδιότητας του.

2. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

2.1   Δικαίωμα συμμετοχής στο Πρόγραμμα έχουν μόνο τα φυσικά πρόσωπα άνω των 18 ετών. Η ιδιότητα Μέλους δεν ισχύει για νομικά πρόσωπα κάθε μορφής, εταιρείες κάθε είδους, ως και ατομικές επιχειρήσεις.

2.2   Η συμμετοχή στο Πρόγραμμα είναι αυστηρά προσωπική και δεν δύναται να μεταβιβαστεί ή να εκχωρηθεί από το Μέλος σε οποιονδήποτε τρίτο.

2.3   Για την συμμετοχή στο πρόγραμμα απαιτείται η εγγραφή του μέλους με την συμπλήρωση σχετικής αίτησης συμμετοχής που θα βρει ο ενδιαφερόμενος στην ιστοσελίδα της TRITON FERRIES στο διαδίκτυο www.tritonferries.gr Ο ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την αίτηση και την αποστέλλει ηλεκτρονικά. Αυτόματα λαμβάνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) την κάρτα μέλους TRITON MILES CLUB. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να εκτυπώσει και να κρατήσει τη κάρτα του. Το Μέλος μπορεί να χρησιμοποιήσει την κάρτα του αμέσως και να συγκεντρώσει πόντους μέσω της αγοράς του εισιτηρίου του.

2.4   Κάθε Μέλος δύναται να διατηρεί μόνο έναν προσωπικό λογαριασμό (“Λογαριασμός”), στον οποίο πιστώνονται οι πόντοι που συγκεντρώνονται. Κάθε αριθμός κάρτας είναι μοναδικός. Η κάρτα παρέχει στον επιβάτη το δικαίωμα συγκέντρωσης και εξαργύρωσης πόντων.

2.5   Με την αποστολή της αίτησης συμμετοχής , οι επιβάτες-Μέλη αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα τους Όρους και τους Κανονισμούς του Προγράμματος, όπως ορίζονται από την TRITON FERRIES.

2.6   Κατά τη διαδικασία εγγραφής στο Πρόγραμμα, το Μέλος υποχρεούται να αναγράψει το ακριβές ονοματεπώνυμο με λατινικούς χαρακτήρες, όπως αυτό αναγράφεται στο/α στοιχείο/α πιστοποίησης του (ταυτότητα ή διαβατήριο).

2.7   Η TRITON FERRIES δύναται να αποδεχθεί ή να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση συμμετοχής κατά την διακριτική της ευχέρεια.

2.8   Σε περίπτωση που το Μέλος επιθυμεί να διακόψει τη συμμετοχή του στο Πρόγραμμα, θα πρέπει να το δηλώσει γραπτώς στο milesclub@tritonferries.gr Κατόπιν επεξεργασίας του αιτήματος, ο Λογαριασμός και οι πόντοι του θα ακυρώνονται αυτόματα.

2.9   Σε περίπτωση θανάτου του Μέλους η κάρτα και το σύνολο των πόντων του λογαριασμού ακυρώνονται αυτόματα και δεν μεταβιβάζονται.

2.10 Η συλλογή και η εξαργύρωση πόντων γίνεται βάση του Πίνακα Εξαργύρωσης Πόντων.

3. ΚΑΡΤΕΣ

3.1   Κάθε Κάρτα είναι ατομική, δεν μεταβιβάζεται, δεν εκχωρείται και αναγράφει το όνομα του δικαιούχου-Μέλους και τον αριθμό της κάρτας. Η Κάρτα παραμένει πάντοτε ιδιοκτησία της TRITON FERRIES, η οποία διατηρεί το δικαίωμα να την αποσύρει ή ακυρώσει ή/και αντικαταστήσει. Η Κάρτα δεν είναι πιστωτική και δεν δύναται να χρησιμοποιηθεί ως έγγραφο ταυτοπροσωπίας κατά τον έλεγχο των εισιτηρίων.

3.2   Σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή καταστροφής της Κάρτας, το Μέλος πρέπει να ειδοποιήσει άμεσα την TRITON FERRIES, γραπτώς μέσω email δηλώνοντας την απώλεια της. Στην περίπτωση αυτή η κάρτα ακυρώνεται, και εκδίδεται κάρτα με νέο αριθμό στην οποία μεταφέρεται το υπόλοιπο των πόντων.

4. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΟΝΤΩΝ

4.1   Οι πόντοι συγκεντρώνονται και καταχωρούνται σύμφωνα με τους ισχύοντες πίνακες Συγκέντρωσης Πόντων, όπως αυτοί δημοσιεύονται στην επίσημη ιστοσελίδα της TRITON FERRIES, στην ενότητα TRITON MILES CLUB (και στον παρακάτω πίνακα). Δεν καταχωρούνται πόντοι σε δωρεάν εισιτήρια, σε εισιτήρια ειδικών προσφορών ή συμφωνιών ανταλλαγής υπηρεσιών και σε εισιτήρια ομαδικών μετακινήσεων (groups).

4.2   Για την καταχώριση πόντων από ταξίδι σε ένα Λογαριασμό θα πρέπει να υπάρχει πλήρης ταύτιση στοιχείων Μέλους και επιβάτη.

4.3   Τα Μέλη δεν δύνανται να μεταβιβάσουν τους πόντους με οιοδήποτε τρόπο ή να τα εκχωρήσουν σε οποιοδήποτε τρίτο, ούτε και να τα συνδυάσουν με πόντους άλλου Μέλους προκειμένου να λάβουν από κοινού μία προσφορά.

4.4   Οι πόντοι δεν έχουν εμπορική αξία και σε καμία περίπτωση δεν ανταλλάσσονται με χρήματα. Οποιαδήποτε εκποίηση (πώληση, ανταλλαγή κλπ.) πόντων ή προσφορών θεωρείται αυτοδικαίως άκυρη.

4.5   Σε περίπτωση ακύρωσης του Προγράμματος κατά τα προβλεπόμενα στους Γενικούς Όρους, όλοι οι πόντοι που έχουν συγκεντρωθεί ακυρώνονται αυτόματα και δεν είναι πλέον ανταλλάξιμοι με προσφορές.

4.6   Κάθε επιβάτης – Μέλος του Προγράμματος πρέπει να δηλώνει τον Αριθμό της κάρτας του κατά την έκδοση των εισιτηρίων, διαφορετικά δεν θα υπάρχει η δυνατότητα αυτόματης καταγραφής των πόντων στο λογαριασμό του. Τα αποκόμματα των εισιτηρίων, πρέπει να φυλάσσονται από το Μέλος, μέχρι οι ανάλογοι πόντοι από το ταξίδι του να εμφανιστούν στο λογαριασμό του. Αγορές εισιτηρίων που πραγματοποιήθηκαν χωρίς την επίδειξη της κάρτας Μέλους δεν αποδίδουν πόντους και δεν καταχωρούνται οι πόντοι εκ των υστέρων.

4.7   Οι συγκεντρωθέντες πόντοι εμφανίζονται στο Λογαριασμό του Μέλους μετά την ολοκλήρωση του ταξιδιού. Κάθε Μέλος δύναται να ενημερώνεται για τους Πόντους που έχει συγκεντρώσει μέσα από την On-line Διαχείριση του Λογαριασμού στην ιστοσελίδα www.tritonferries.gr.

4.8   Σε περίπτωση μη εμφάνισης στο λογαριασμό Πόντων που θα έπρεπε να έχουν πιστωθεί, παρακαλούμε όπως προσκομίσετε σε ένα Κεντρικό Πρακτορείο το απόκομμα του εισιτηρίου για το εν λόγω ταξίδι. Οποιεσδήποτε ενστάσεις σχετικά με την κίνηση του λογαριασμού πόντων θα πρέπει να κοινοποιούνται στην TRITON FERRIES εντός δύο (2) μηνών από την ημερομηνία κατά την οποία το Μέλος ισχυρίζεται ότι οι εν λόγω Πόντοι θα έπρεπε να έχουν πιστωθεί στον λογαριασμό του, άλλως χάνονται.

4.9   Οι πόντοι που έχουν συγκεντρωθεί με την κάρτα διατηρούνται σε ισχύ για διάστημα: (i) 2 ετών από την τελευταία φορά που έγινε πίστωση πόντων σε κάρτα του F/B ΙΟΝΙΣ, και (ii) 1 έτους από την τελευταία φορά που έγινε πίστωση πόντων σε κάρτα του F/B ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ.

5. ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ ΠΟΝΤΩΝ

5.1   Τα μέλη πρέπει να έχουν συγκεντρώσει τον απαραίτητο αριθμό πόντων που απαιτούνται για την ανταλλαγή / εξαργύρωση ενός εισιτηρίου – προσφοράς , σύμφωνα με τους εκάστοτε ισχύοντες πίνακες εξαργύρωσης πόντων όπως αυτοί δημοσιεύονται στην επίσημη ιστοσελίδα της TRITON FERRIES, στην Ενότητα TRITON MILES CLUB. Το Μέλος μπορεί να εξαργυρώνει πόντους για δωρεάν ή εκπτωτικά εισιτήρια συμφωνά με τον παρακάτω πίνακα εξαργύρωσης.

5.2   H έκδοση του δωρεάν εισιτηρίου πραγματοποιείται ταυτόχρονα με την κράτηση και γίνεται αυτόματη αφαίρεση των αντίστοιχων Εξαργυρώσιμων Πόντων από το Λογαριασμό του Μέλους. Το εισιτήριο που προέρχεται από εξαργύρωση πόντων δεν θα πιστωθεί με επιπλέον πόντους για το συγκεκριμένο ταξίδι.

5.3   Σε περίπτωση που το Μέλος δεν επιθυμεί να εξαργυρώσει τους πόντους του και συνεχίζει να δίνει στην έκδοση τον αριθμό της κάρτας του, συγκεντρώνει ακόμη περισσότερους πόντους που μπορεί να τους χρησιμοποιήσει στο μέλλον.

5.4   Όλα τα δωρεάν εισιτήρια εκδίδονται βάσει διαθεσιμότητας και βάσει των εκάστοτε Όρων και Κανονισμών που διέπουν το Πρόγραμμα κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Δεν εκδίδονται δωρεάν εισιτήρια με ανοιχτή ημερομηνία (open).

5.5   Κατά την παραλαβή των εισιτηρίων από τα συνεργαζόμενα πρακτορεία της TRITON FERRIES ζητείται από το Μέλος να επιδείξει την κάρτα μέλους του καθώς και την αστυνομική του ταυτότητα.

5.6   Σε περίπτωση επιθυμίας ακύρωσης του εκδοθέντος εισιτηρίου-δώρου, το μέλος θα πρέπει να προσκομίσει το εισιτήριο-δώρο σε κάποιο από τα Κεντρικά Πρακτορεία της TRITON FERRIES ή στο πρακτορείο που αρχικά εκδόθηκε το εισιτήριο. Με την ακύρωση του εισιτηρίου, στο λογαριασμό του μέλους θα επιστραφούν, όλοι οι πόντοι που αφαιρέθηκαν για την έκδοση του εισιτηρίου.

5.7   Σε περίπτωση που ο επιβάτης δεν ταξιδέψει (non-show) και δεν έχει προβεί σε καμία ενέργεια ακύρωσης της θέσης του πριν από την ημερομηνία του ταξιδιού, τότε το εισιτήριο-δώρο παύει να ισχύει και το μέλος χάνει όλους τους πόντους που εξαργύρωσε προκειμένου να το αποκτήσει.

5.8   Σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής του δωρεάν εισιτηρίου, το μέλος θα πρέπει να το δηλώσει γραπτώς με υπεύθυνη δήλωση σε Κεντρικό Πρακτορείο της TRITON FERRIES ή στο πρακτορείο που αρχικά εκδόθηκε το εισιτήριο. Δωρεάν εισιτήριο που απωλέσθηκε ή εκλάπη δεν επανεκδίδεται.

6. ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ

6.1 Η TRITON FERRIES μπορεί να τερματίσει το Πρόγραμμα μονομερώς, με προειδοποίηση προς τα Μέλη, τουλάχιστον δύο μήνες πριν τη λήξη του. Εντός των δύο μηνών μπορούν τα Μέλη να εξαργυρώσουν τους πόντους που έχουν συλλέξει. Με το πέρας της περιόδου αυτής, όλα τα δικαιώματα όλων των Μελών του προγράμματος θα εκλείψουν και οι πόντοι που έχουν μείνει στον λογαριασμό των Μελών και δεν έχουν εξαργυρωθεί, θα χαθούν.

6.2   Σε περίπτωση πτώχευσης, εξαγοράς, συγχώνευσης, μεταβολής της νομικής κατάστασης, λύσης με οποιοδήποτε τρόπο της Πορφυρούσα Ν.Ε. ή/και της Αβλέμον Ν.Ε., το πρόγραμμα TRITON MILES CLUB ακυρώνεται αυτόματα και ακυρώνονται και όλοι οι λογαριασμοί των Μελών. Οι πόντοι που υπάρχουν στους λογαριασμούς των Μελών θα ακυρωθούν επίσης.

6.3   H TRITON FERRIES δεν ευθύνεται για ζημίες που ενδεχομένως θα προκληθούν από πράξεις ή παραλείψεις τρίτων προσώπων, που μπορούν να έχουν σχέση με το Πρόγραμμα.

6.4   Ζημίες που θα προκληθούν σε Μέλη ή σε τρίτα πρόσωπα που έχουν ως αιτία την παροχή ανακριβών ή ψευδών στοιχείων από τα Μέλη ή την μη έγγραφη ενημέρωση της εταιρείας από τα Μέλη για την αλλαγή προσωπικών τους στοιχείων, σε καμία περίπτωση δεν βαρύνουν την TRITON FERRIES.

6.5   Οι παρόντες Όροι και Κανονισμοί και κάθε διαφορά που ενδεχομένως θα προκύψει σε σχέση με αυτούς και εν γένει σε σχέση με την TRITON FERRIES και τα Μέλη του Προγράμματος, διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο και θα επιλύεται από τα αρμόδια Δικαστήρια του Πειραιά.

6.6   Για οποιαδήποτε απαίτηση ή παράπονο που αφορά στο πρόγραμμα και στην λειτουργία του, το μέλος θα πρέπει να απευθύνεται στο Τμήμα Υποστήριξης του Προγράμματος μέσω e-mail στο milesclub@tritonferries.gr.

6.7   Η TRITON FERRIES επιθυμεί να διαβεβαιώσει ότι τα προσωπικά στοιχεία που συλλέγονται για τους σκοπούς του Προγράμματος καταγράφονται σε ασφαλή βάση δεδομένων, διαφυλάσσεται ο προσωπικός τους χαρακτήρας και δεν μεταβιβάζονται σε οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο με εξαίρεση τις περιπτώσεις που διατάξεις νόμου το επιβάλλουν.

6.8   Τα εν λόγω προσωπικά δεδομένα, θα τυγχάνουν επεξεργασίας στο σύνολό τους ή μερικά, από τη TRITON FERRIES για στατιστικούς, οικονομικούς αλλά και λόγους που σχετίζονται με τη βελτίωση του Προγράμματος.

6.9   Τα Μέλη του Προγράμματος, έχουν τα δικαιώματα πρόσβασης, ενημέρωσης και αντίρρησης που προβλέπουν οι σχετικές διατάξεις του νόμου 2472/1997 όπως ισχύει. Υποψήφιο Μέλος που δεν συμφωνεί με τους παρόντες όρους προστασίας των προσωπικών δεδομένων, οφείλει να μην προχωρήσει στην εγγραφή του στο εν λόγω Πρόγραμμα, θεωρούμενης, σε διαφορετική περίπτωση, της υπάρξεως συναινέσεως εκ μέρους του, σύμφωνα με το ν. 2472/1997, στη χρήση και επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων για τους σκοπούς του TRITON MILES CLUB. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων και τη δήλωση απορρήτου μπορείτε να βρείτε στη σχετική ενότητα (GDPR) στο site μας www.tritonferries.gr

7. ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗΣ ΠΟΝΤΩΝ

Μετά το 70 ταξίδι, ο κάτοχος της κάρτας δικαιούται το 80 ταξίδι δωρεάν!